Οι μαθητές μας στο επίπεδο Senior καταλαβαίνουν τα πάντα, χωρίς να μιλάμε ελληνικά, ακόμα και όταν η ομιλία στα αγγλικά γίνεται σχετικά γρήγορα.
Στη φάση αυτή μαθαίνουν με κανόνες και κατανοούν τη γραμματική, που στο επίπεδο Junior άκουγαν και επαναλάμβαναν.
Στα μαθήματα αγγλικών αυτού του επιπέδου, οι μαθητές μας μπορούν πλέον να αναγνωρίσουν εμπειρικά μία σωστή γραμματικά πρόταση:
π.χ. Now I’m watching TV και όχι Now I watch TV
Every day I go to school και όχι Every day I’m going to school
Παράλληλα, είναι σημαντικό ότι στο φροντιστήριο αγγλικών μας τα παιδιά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τη λογική τους προκειμένου να εξηγήσουν τα γραμματικά φαινόμενα, κατανοώντας τα σε βάθος. Αυτό το σημαντικό κομμάτι κατακτάται στις τάξεις A και B Senior.
Επιπλέον στις τάξεις αυτές αρχίζουμε με τους μαθητές να χτίζουμε το λεξιλόγιό τους. Πλέον δεν χρειάζεται να εξηγούμε στα ελληνικά, καθώς λειτουργούμε με:
συνώνυμα: π.χ. "gorgeous" = "very beautiful"
αντίθετα: π.χ. "receive" - "send"
ή εξήγηση της λέξης μέσα από παραδείγματα στα αγγλικά: π.χ. η λέξη "discover" : "America was discovered by Christopher Columbus"
Με αυτούς τους τρόπους τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν, να κατανοούν όλες τις λέξεις, χρησιμοποιώντας τη λογική τους για να βρουν το νόημά τους, χωρίς να να τους προσφέρεται η λύση έτοιμη.
Το να τους λέμε ότι η λέξη "discover" σημαίνει "ανακαλύπτω" είναι πολύ εύκολο, ενώ δεν προσφέρει καμία αίσθηση επιτεύγματος από πλευράς τους. Η εξήγηση όμως μέσω παραδείγματος προσφέρει δύο οφέλη: αφενός, τα παιδιά συναγωνίζονται μέχρι να βρουν εκείνα πρώτα τη λέξη, μαθαίνοντας αφετέρου να χρησιμοποιούν την εκάστοτε καινούρια λέξη μέσα σε πρόταση.
Τα δύο χρόνια της Α και Β είναι απλώς μαγικά! Κατά συνέπεια, τελειώνοντας τη Β τάξη στη ηλικία των 11 ετών, οι μαθητές μας καταλαβαίνουν τα πάντα, ενώ μιλούν αγγλικά με ιδιαίτερη αυτοπεποίθηση.